Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Lavrysh Yu. E. 
Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_14
Розглянуто проблему диференційованого підходу при викладанні англійської мови. Диференціація - це потужна освітня технологія для викладачів, які розуміють різноманітність освітніх вимог студентів, їхні інтереси, рівень готовності та, відповідно до цих відмінностей, можуть організувати власні заняття з максимальною користю для кожного студента. Запровадження диференційованого підходу здійснюється з метою підтримати потенціал студентів та сприяти їхнім академічним досягненням. Описано одну із стратегій диференційованого підходу - багаторівневі уроки. Визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Кожне багаторівневе завдання відрізняється рівнем складності та видом кінцевого продукту, а не змістовим компонентом. Дана стратегія допомагає викладачеві досягти поставлених навчальних цілей та сприяє навчанню всіх студентів без винятку як із високим рівнем володіння мовою, так і з низьким. Це доводить, що студенти досягають успіх у навчанні за умов багаторівневості завдань, що грунтуються на їх навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях.
  Повний текст PDF - 340.855 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Lavrysh Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського