Наукова періодика України | Вісник Національної академії наук України | ||
Білорус О. Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 5. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_5_4 Зазначено, що міжнародний технологічний обмін перетворився сьогодні на найбільш динамічний сектор світової торгівлі. Це органічно випливає із суті сучасного загальносвітового трансформаційного процесу в напрямі становлення нового технологічного укладу, який є наслідком розвитку науково-технічної революції та базується на новітніх інформаційних технологіях, революційних зрушеннях у системі засобів комунікацій, біотехнологіях. Країни, які зможуть посісти у цьому процесі провідні позиції, стануть головними суб'єктами глобальної економіки ХХI ст. Обгрунтовано, що для будь-якої держави надзвичайно важливо визначити і реалізувати правильну стратегію високотехнологічного розвитку в межах глобальної економіки. Розглянуто основні механізми виходу на ринки інтелектуального продукту України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білорус О. Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 5. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_5_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |