Наукова періодика України Вісник Національної академії державного управління при Президентові України


Сердечна Л. В. 
Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991–1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2016_3_3
Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема одного з етапів, який охоплює період 1991 - 1996 рр., до прийняття закону про рекламу. Оцінка економічного розвитку реклами і її ролі як галузі національної економіки грунтується на дослідженні статистичних матеріалів та експертних даних. Проаналізовано зміни в структурі та обсягах рекламного ринку в означеному періоді. Окрему увагу приділено формуванню та особливостям суб'єктів національного ринку. Розглянуто процес становлення державного регулювання реклами та рекламного самоуправління, створення нормативно-правової бази. Проаналізовано історичні передумови формування рекламної галузі національної економіки, відображено особливості державного і громадського регулювання рекламної діяльності.
  Повний текст PDF - 507.116 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сердечна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сердечна Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991–1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2016_3_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського