Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Юрчак Г. М. 
Формування мовленнєвої компетентності студентів-медиків на заняттях з "української мови (за професійним спрямуванням)" / Г. М. Юрчак // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 163-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_15
Досліджено формування мовленнєвої компетентності студентів медичних закладів освіти на заняттях із навчальної дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". Закцентовано на тому, що сформованість умінь професійного мовлення майбутніх медичних працівників є результатом усебічної підготовки, орієнтованої на фахову майстерність спеціаліста, оскільки професійну діяльність можуть здійснювати лише ті працівники, які мають високу загальну культуру спеціалізованої діяльності й міжкультурного спілкування та здатні до професійного вдосконалення. Акцентовано на актуальності проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я. Установлено визначальні риси мовленнєвої культури медичного працівника. Запропоновано методичні принципи формування мовленнєвої компетентності майбутніх медиків. Доведено, що для вдосконалення навичок професійного мовлення студентам-медикам необхідно збагачувати свій активний запас термінологічної лексики на основі професійно зорієнтованих текстів та словників, виробляти стійкі навички мовленнєвого самоконтролю та самоаналізу, формувати критичне мислення, прагнути працювати самостійно, дотримуватися правил мовленнєвого етикету. Визначено, що компетентність студентів ефективно формується за допомогою технології розвитку критичного мислення. Запропоновано використання дебатів як методу навчання, що допомагає полегшити засвоєння нових тем, спонукає студентів до пошуку нової інформації і поглиблення знань, розвиває не лише комунікативні, але й інтелектуальні здібності студентів-медиків, виховує морально-свідомих фахівців.Досліджено формування мовленнєвої компетентності студентів медичних закладів освіти на заняттях із навчальної дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". Закцентовано на тому, що сформованість умінь професійного мовлення майбутніх медичних працівників є результатом усебічної підготовки, орієнтованої на фахову майстерність спеціаліста, оскільки професійну діяльність можуть здійснювати лише ті працівники, які мають високу загальну культуру спеціалізованої діяльності й міжкультурного спілкування та здатні до професійного вдосконалення. Акцентовано на актуальності проблеми формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я. Установлено визначальні риси мовленнєвої культури медичного працівника. Запропоновано методичні принципи формування мовленнєвої компетентності майбутніх медиків. Доведено, що для вдосконалення навичок професійного мовлення студентам-медикам необхідно збагачувати свій активний запас термінологічної лексики на основі професійно зорієнтованих текстів та словників, виробляти стійкі навички мовленнєвого самоконтролю та самоаналізу, формувати критичне мислення, прагнути працювати самостійно, дотримуватися правил мовленнєвого етикету. Визначено, що компетентність студентів ефективно формується за допомогою технології розвитку критичного мислення. Запропоновано використання дебатів як методу навчання, що допомагає полегшити засвоєння нових тем, спонукає студентів до пошуку нової інформації і поглиблення знань, розвиває не лише комунікативні, але й інтелектуальні здібності студентів-медиків, виховує морально-свідомих фахівців.
  Повний текст PDF - 511.096 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юрчак Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юрчак Г. М. Формування мовленнєвої компетентності студентів-медиків на заняттях з "української мови (за професійним спрямуванням)" / Г. М. Юрчак // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 163-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юрчак Галина Михайлівна (1985–) (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського