Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Швець Г. Дискусійний потенціал жанру есе в навчанні української мови як іноземної / Г. Швець // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 258-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_21 Порушено проблему можливостей навчальної дискусії у викладанні української мови як іноземної. Схарактеризовано лінгводидактичний потенціал есе як підкреслено суб'єктивного жанру, що спонукає до обговорення, вираження особистісного ставлення до авторської думки. На основі аналізу есе С. Жадана "Один проти всіх" продемонстровано технологію організації дискусії в аудиторії інокомунікантів. Наголошено на важливій ролі такої форми роботи з іноземними студентами гуманітарних спеціальностей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швець Г. Дискусійний потенціал жанру есе в навчанні української мови як іноземної / Г. Швець // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 258-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |