Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Салахатдінова Е. Використання лінгвокультурологічної дилогії в. даля в процесі навчання студентів-іноземців російської мови на початковому етапі / Е. Салахатдінова, Н. Юган // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 160-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_14 Описано основні напрями лінгвокраїнознавчої роботи в процесі навчання слухачів російської мови як іноземної (на початковому етапі) на основі інгвокультурологічної дилогії В. Даля. "Толковый словарь живого великорусского языка" та "Пословицы русского народа" В. Даля є найважливішими науковими лексикографічними і фольклорними працями, засобом збагачення лексичного запасу іноземних слухачів, а також їх духовно-морального виховання й розвитку особистісного творчого потенціалу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Салахатдінова Е. Використання лінгвокультурологічної дилогії в. даля в процесі навчання студентів-іноземців російської мови на початковому етапі / Е. Салахатдінова, Н. Юган // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 160-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |