Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Movchan L. To the issue of vocational english syllabus design for sustainable foreign language education / L. Movchan // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 121-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_11 Розглянуто питання конструювання програм з англійської мови для професійного спілкування з урахуванням позитивного зарубіжного досвіду. З'ясовано, що в багатьох університетах Європи курс англійської мови вивчено поступенево залежно від поча ткового рівня володіння нею, а володіння іноземною мовою на рівні В2 є необхідною умовою вступу на основний курс навчання в немовних ЗВО. Відтак, немовним ЗВО України варто адаптувати навчальні плани відповідно до потреб студентів та їх початкового рівня володіння іноземною мовою, удосконалити зміст на форми самостійної роботи студентів і контролю. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Movchan L. To the issue of vocational english syllabus design for sustainable foreign language education / L. Movchan // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 121-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |