Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Бурякова О. С. 
Урахування особливостей російського вокалізму у навчанні іноземних студентів правильної вимови / О. С. Бурякова, I. П. Петренко, Ж. В. Черкашина // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_4
Розглянуто важливий аспект методики викладання російської мови як іноземної - формування правильних артикуляційних навичок у студентів при вимові російських голосних. Автори, спираючись на класифікацію голосних російської мови, розглядають особливості їх артикуляції у порівнянні з подібними звуками англійської, французької і німецької мов. Особливу увагу приділено прийомам використання звуків-помічників при корекції вимови голосних. Наведено загальні рекомендації щодо виконання фонетичних вправ і, зокрема, зразки таких вправ, які сприятимуть більш ефективній роботі щодо засвоєння та поліпшення вимови російських звуків.
  Повний текст PDF - 851.101 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурякова О.
  • Петренко I.
  • Черкашина Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурякова О. С. Урахування особливостей російського вокалізму у навчанні іноземних студентів правильної вимови / О. С. Бурякова, I. П. Петренко, Ж. В. Черкашина // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського