Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Котова А. В. Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів / А. В. Котова, Н. М. Савченко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_8 Проаналізовано основні підходи до визначення самостійної роботи студентів. На основі аналізу педагогічної літератури виділено основні види самостійної роботи студентів (за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та дослідницькі) та розкрито сутність і зміст кожного з них. Проілюстровано організацію різних видів самостійної роботи студентів немовних факультетів викладачами кафедри англійської мови ХНУ ім. В. H. Каразіна (виконання різних видів вправ, опрацювання усної теми "Університет" зі студентами першого курсу, тексту "Harm and Benefits of Radiation" зі студентами фізико-технічного факультету тощо). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Котова А. В. Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів / А. В. Котова, Н. М. Савченко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |