Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Ушакова Н.І. Лінгвокогнітивні засади методики формування іншомовної лінгвокультурної компетентності / Н.І. Ушакова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 117-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_16 Визначено лінгвокогнітивні засади методики формування лінгвокультурної компетентності під час навчання іноземної мови. Охарактеризовано лінгвокультурологічний і психолінгвокультурологічний підходи до визначення шляхів адекватної інтерпретації іншомовної культури. Розглянуто еволюцію базових одиниць лінгвокультурологічного аналізу (лінгвокультурема, лінгвоідеологема, концепт, фрейм-структура, лінгвокультурний типаж, мем). Описано можливості відображення теоретичних досягнень лінгвокультурології в лінгводидактиці на прикладі вивчення іноземними студентами-філологами дисципліни "лінгвокультурознавство". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ушакова Н.І. Лінгвокогнітивні засади методики формування іншомовної лінгвокультурної компетентності / Н.І. Ушакова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 117-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |