Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Лагута Т. М. 
Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_11
Теоретично обгрунтовано значущість застосування фреймового підходу на заняттях із мовознавства у групах іноземних студентів-філологів. Проаналізовано досвід використання фреймів під час навчання наукового мовлення. Створено й застосовано понад 20 фреймів до основних понять лінгвістики. Обгрунтовано необхідність подальшої розробки фреймів і включення їх до курсу "Вступ до мовознавства" для іноземних студентів початківців.
  Повний текст PDF - 4.14 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лагута Т.
  • Вержанська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лагута Т. М. Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лагута Тетяна Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського