Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Лагута Т. М. Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_11 Теоретично обгрунтовано значущість застосування фреймового підходу на заняттях із мовознавства у групах іноземних студентів-філологів. Проаналізовано досвід використання фреймів під час навчання наукового мовлення. Створено й застосовано понад 20 фреймів до основних понять лінгвістики. Обгрунтовано необхідність подальшої розробки фреймів і включення їх до курсу "Вступ до мовознавства" для іноземних студентів початківців. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лагута Т. М. Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_26_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |