Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Шовкова Т. А. Навчання перекладу граматичних засобів вираження суб’єктивної модальності у німецькій мові / Т. А. Шовкова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 25. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_25_15 Розглянуто методику навчання майбутніх перекладачів граматичних конструкцій суб'єктивної модальності німецької мови у письмовому перекладі. Розроблено модель навчання категорії модальності як категорії висловлювання та тексту: що надало можливість визначити два етапи: робота з міні-текстом та робота з текстом, яка здійснювалася методом ділової гри у форматі офіційного листування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шовкова Т. А. Навчання перекладу граматичних засобів вираження суб’єктивної модальності у німецькій мові / Т. А. Шовкова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 25. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_25_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |