Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Шовкова Т. А. 
Навчання перекладу граматичних засобів вираження суб’єктивної модальності у німецькій мові / Т. А. Шовкова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 25. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_25_15
Розглянуто методику навчання майбутніх перекладачів граматичних конструкцій суб'єктивної модальності німецької мови у письмовому перекладі. Розроблено модель навчання категорії модальності як категорії висловлювання та тексту: що надало можливість визначити два етапи: робота з міні-текстом та робота з текстом, яка здійснювалася методом ділової гри у форматі офіційного листування.
  Повний текст PDF - 922.166 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шовкова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шовкова Т. А. Навчання перекладу граматичних засобів вираження суб’єктивної модальності у німецькій мові / Т. А. Шовкова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 25. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_25_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського