Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Ольховська А. С. 
Психологічні основи синхронної перекладацької діяльності як основа для розробки методики навчання / А. С. Ольховська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_26
Розглянуто проблему вивчення психологічних засад синхронного перекладу, які створюють підгрунтя для розробки відповідної методики навчання. На основі аналізу наукових джерел визначено поняття "синхронний переклад", наведено класифікацію його видів, розкрито його етапи, визначено послідовність дій у синхронному перекладі, які мають враховуватися під час створення методики навчання, та надано їх характеристику.
  Повний текст PDF - 641.176 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ольховська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ольховська А. С. Психологічні основи синхронної перекладацької діяльності як основа для розробки методики навчання / А. С. Ольховська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського