Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Харченко Л. П. Сприйняття і взаєморозуміння в контексті етики ділового спілкування / Л. П. Харченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%288%29__7 Розкрито основні поняття наукової проблеми: "сприйняття", "відкритість", "рефлексія", "ідентифікація", "емпатія" та інші, які є моральною цінністю ділового спілкування. Вказано на помилки сприйняття образів партнерів, які обумовлені дією факторів: переваги, привабливості та ставлення до нас. Розкрито важливу роль у міжгрупповому спілкуванні такого психологічного механізму, як соціального стереотипу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харченко Л. П. Сприйняття і взаєморозуміння в контексті етики ділового спілкування / Л. П. Харченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |