Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Хорошевська І. В. Педагогічні умови формування професіоналізму вчителів загальноосвітньої школи в управлінні конфліктами / І. В. Хорошевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%288%29__18 Розкрито педагогічні умови формування професіоналізму вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в управлінні конфліктами, об'єднані в 3 блоки: соціально-психологічні, організаційно-педагогічні та психолого-педагогічні. Охарактеризовано психолого-педагогічні умови, до яких належать самоосвіта вчителів та участь у психолого-педагогічних семінарах із проблем управління конфліктами; організація просвітницької діяльності в учнівському колективі з проблем конфліктів; створення системи ефективного стимулювання безконфліктних учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хорошевська І. В. Педагогічні умови формування професіоналізму вчителів загальноосвітньої школи в управлінні конфліктами / І. В. Хорошевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |