Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Сперанська-Скарга М. А. Критерії оцінювання рівня сформованості рефлексивного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей / М. А. Сперанська-Скарга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%288%29__16 Розглянуто критерії оцінювання рівня сформованості рефлексивного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Педагогічний імідж розглянуто як єдність мотиваційного, когнітивного та рефлексивного компонентів. Стан розвитку показників рефлексивного критерію проаналізовано під час проведення констатувального етапу педагогічного експерименту. Надано порівняльний аналіз результатів ранжування у студентів контрольної та експериментальної груп. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сперанська-Скарга М. А. Критерії оцінювання рівня сформованості рефлексивного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей / М. А. Сперанська-Скарга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |