Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Каракатсаніс Т. В. Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%284%29__39 Проаналізовано основні наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. Висвітлено особливості впливу на елементи емоційної та когнітивної сфер майбутніх учителів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Каракатсаніс Т. В. Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |