Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Каракатсаніс Т. В. 
Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%284%29__39
Проаналізовано основні наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. Висвітлено особливості впливу на елементи емоційної та когнітивної сфер майбутніх учителів.
  Повний текст PDF - 257.927 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каракатсаніс Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каракатсаніс Т. В. Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каракатсаніс Тетяна Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського