Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Дмитрієв В. Ю. 
Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%283%29__3
Запропоновано маркетинг-менеджментову концепцію модернізації діяльності вишу. Зіставлено та визначено сутність систем менеджменту й маркетингу, надано визначення їх ролі в управлінні процесами пропозиції та надання освітніх послуг. Запропоновано основні напрямки маркетингової стратегії вишу, які сприяють підвищенню якості діяльності вишу, якості освітніх послуг і зорієнтовані на задоволення споживачів і досягнення ринкового успіху.
  Повний текст PDF - 265.954 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дмитрієв В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дмитрієв В. Ю. Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(3)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дмитрієв Валерій Юрійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського