Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Дмитрієв В. Ю. Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%283%29__3 Запропоновано маркетинг-менеджментову концепцію модернізації діяльності вишу. Зіставлено та визначено сутність систем менеджменту й маркетингу, надано визначення їх ролі в управлінні процесами пропозиції та надання освітніх послуг. Запропоновано основні напрямки маркетингової стратегії вишу, які сприяють підвищенню якості діяльності вишу, якості освітніх послуг і зорієнтовані на задоволення споживачів і досягнення ринкового успіху. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрієв В. Ю. Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(3)__3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |