Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Добриця М. В. Шляхи реалізації міжпредметного підходу на уроках історії / М. В. Добриця // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%283%29__15 Наведено аналіз методичних розробок міжпредметних уроків з історії сучасних учителів України, розміщених у фаховій методичній літературі. Висвітлено вимоги до проведення міжпредметних уроків, на основі яких учителі реалізують міжпредметний підхід. Наведено способи постановки мети та цілей міжпредметних уроків, методи та прийоми навчання, охарактеризовано рівень самостійності та активності учнів, емоційності учителя, застосування проблемного підходу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Добриця М. В. Шляхи реалізації міжпредметного підходу на уроках історії / М. В. Добриця // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(3)__15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |