Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Ліннік О. О. Критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до організації суб’єкт-субєктної взаємодії з учнями / О. О. Ліннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%281%29__35 Наведено загальну характеристику суб'єкт-суб'єктної взаємодії, розкрито сучасні підходи до трактування феномена педагогічної професійної готовності. Теоретично обгрунтовано та визначено критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкових класів до суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ліннік О. О. Критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до організації суб’єкт-субєктної взаємодії з учнями / О. О. Ліннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |