Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Монастирна Г. В. 
Особливості реалізації педагогічної технології blended learning у закладах освіти / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко, І. М. Монастирний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_7
Доведено необхідність розробки нових технологій навчання, що сполучатимуть позитивні елементи традиційного навчання (face-to-face learning) і будуть позбавлені недоліків дистанційної та електронної форми освіти. Наведено досвід розробки та впровадження педагогічної технології змішаного навчання (blended learning), доведено ефективність її впровадження в навчально-виховний процес.
  Повний текст PDF - 364.927 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Монастирна Г.
  • Бондаренко Т.
  • Монастирний І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Монастирна Г. В. Особливості реалізації педагогічної технології blended learning у закладах освіти / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко, І. М. Монастирний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Монастирна Галина Вікторівна (педагогічні науки)
  • Бондаренко Тетяна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського