Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Монастирна Г. В. Особливості реалізації педагогічної технології blended learning у закладах освіти / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко, І. М. Монастирний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_7 Доведено необхідність розробки нових технологій навчання, що сполучатимуть позитивні елементи традиційного навчання (face-to-face learning) і будуть позбавлені недоліків дистанційної та електронної форми освіти. Наведено досвід розробки та впровадження педагогічної технології змішаного навчання (blended learning), доведено ефективність її впровадження в навчально-виховний процес. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Монастирна Г. В. Особливості реалізації педагогічної технології blended learning у закладах освіти / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко, І. М. Монастирний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |