Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Желанова В. В. Рефлексивна складова професійної компетентності як результативно-цільова основа контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 247-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19%283%29__32 На підставі аналізу провідних наукових підходів щодо компетентнісної проблематики здійснено дифініційний аналіз провідних понять. Обгрунтовано позицію, відповідно до якої рефлексивна компетентність є результативно-цільовою основою контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. Зазначений феномен розглянуто, з одного боку, як самостійний процес, а з іншого - як стрижневу, інтегруючу основу таких "рефлексивно насичених" складових, як мотиви, сенс і професійна суб'єктність особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Желанова В. В. Рефлексивна складова професійної компетентності як результативно-цільова основа контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 247-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |