Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Сперанська-Скарга М. А. Особливості діагностування рівня сформованості мотиваційного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей / М. А. Сперанська-Скарга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19%283%29__11 Розглянуто особливості оцінювання рівня сформованості мотиваційного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Охарактеризовано констатувальний етап педагогічного експерименту, який передбачав аналіз показників сформованості мотиваційного, когнітивного та рефлексивного складників професійного іміджу вчителів-філологів. Розкрито особливості професійної мотивації вчителя, методи діагностування рівня сформованості мотиваційного компоненту іміджу, а також порівняно результати оцінювання рівня сформованості мотиваційного компоненту в контрольній та експериментальній групах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сперанська-Скарга М. А. Особливості діагностування рівня сформованості мотиваційного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей / М. А. Сперанська-Скарга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |