Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Калуга Т. О. 
Методологічні аспекти дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки.20-30 хроків ХХ століття / Т. О. Калуга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 16. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_9
Розглянуто методологічні підходи та принципи історико-педагогічного дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки 20 - 30-х рр. XX ст. Показано можливості системного підходу та принципу предметно-тематичної систематизації, термінологічного аналізу для вивчення історії педагогічних термінів і позначуваних ними понять, встановлення взаємозв'язку та субординації понять, їх місця в понятійному апараті педагогічної теорії досліджуваного періоду.
  Повний текст PDF - 151.135 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Калуга Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Калуга Т. О. Методологічні аспекти дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки.20-30 хроків ХХ століття / Т. О. Калуга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 16. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського