Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Вергунова В. С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи / В. С. Вергунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15%281%29__11 Розкрито методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва як найбільш значущого компонента професійного розвитку майбутніх учителів музики початкової школи. Виділено основні концептуальні положення, на яких базується цей процес. Відзначено їх актуальність щодо навчання та виховання школярів за сучасних умов. Запропоновано принципи та педагогічні умови, необхідні та достатні для ефективного формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва в майбутніх педагогів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вергунова В. С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи / В. С. Вергунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |