Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Атрощенко Т. О. 
Підготовка майбутнього вихователя до формування мовленнєвої компетентності дошкільника в процесі різних режимних моментів в ДНЗ / Т. О. Атрощенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10%283%29__5
Зазначено, що в усі часи і серед усіх народів родинне виховання було і є незмінною цінністю. Висвітлено шляхи підготовки майбутнього вихователя до спільної роботи з батьками з питань формування мовленнєвої компетентності дошкільників у світлі сучасних освітніх вимог. Зроблено висновок про те, що мовленнєвий розвиток дітей за умов родинного виховання є одним з головних завдань дошкільної освіти.Отмечено, что во все времена и у разных народов семейное воспитание было и есть неизменной ценностью. Освещены пути подготовки будущего воспитателя к сотрудничеству с родителями в вопросах формирования речевой компетентности дошкольников в свете современных образовательных требований. Сделан вывод о том, что речевое развитие детей в условиях семейного воспитания является одной из главных задач дошкольного образования.The article is presents the ways to prepare future educators to work with parents on the formation of verbal competence of preschool children in the light of modern educational requirements. Indicated the socio-pedagogical conditions common speech training preschoolers in family education. Deals with the concept of «verbal competence» preschooler, the importance of family in child language development, the basic forms of work with parents to solve this problem.Розглянуто специфіку підготовки майбутнього вихователя до роботи з формування мовленнєвої компетентності дошкільника, а також характеристику навчальних курсів, за допомогою яких здійснюється дана робота. Розкрито суть поняття "мовленнєва компетентність" та шляхи її формування. Вказано вимоги щодо професійних умінь майбутнього вихователя в роботі з формування мовленнєвої компетентності дошкільників.Представлена специфика подготовки будущего воспитателя к работе по формированию речевой компетентности дошкольника, а также характеристика учебных курсов, с помощью которых проводится эта работа. Раскрыта суть понятия "речевая компетентность" и пути ее формирования. Указаны требования к профессиональным умениям будущего воспитателя в работе с формирования речевой компетентности дошкольников.The article deals with pre-school children's speech competency development and characteristics of learning courses with the help of which the work is carried out. It explains the essence of "speech competency" concept and the ways of its development. The demands as for a would-be upbringerТs professional skills are denoted in the context of pre-school childrenТs speech competency development.
  Повний текст PDF - 270.418 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Атрощенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Атрощенко Т. О. Підготовка майбутнього вихователя до формування мовленнєвої компетентності дошкільника в процесі різних режимних моментів в ДНЗ / Т. О. Атрощенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Атрощенко Тетяна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського