Наукова періодика України Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Кучер О. В. 
Формування принципів маркетингової збутової політики підприємств / О. В. Кучер, М. О. Гофман // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2015. - Вип. 10. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2015_10_31
  Повний текст PDF - 358.765 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучер О.
  • Гофман М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучер О. В. Формування принципів маркетингової збутової політики підприємств / О. В. Кучер, М. О. Гофман // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2015. - Вип. 10. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2015_10_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучер Олег Володимирович (економічні науки)
  • Гофман Мирослава Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського