Наукова періодика України | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Фурса А. В. Теоретичні основи маркетингу. Маркетинг. Менеджмент / А. В. Фурса, В. С. Ясинська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 8. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_8_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фурса А. В. Теоретичні основи маркетингу. Маркетинг. Менеджмент / А. В. Фурса, В. С. Ясинська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 8. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_8_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |