Наукова періодика України Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Фурса А. В. 
Теоретичні основи маркетингу. Маркетинг. Менеджмент / А. В. Фурса, В. С. Ясинська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 8. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_8_21
  Повний текст PDF - 303.199 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фурса А.
  • Ясинська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фурса А. В. Теоретичні основи маркетингу. Маркетинг. Менеджмент / А. В. Фурса, В. С. Ясинська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 8. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_8_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського