Наукова періодика України | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Тітаренко О. М. Прямий маркетинг як засіб комунікаційної політики / О. М. Тітаренко // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 7. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_7_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тітаренко О. М. Прямий маркетинг як засіб комунікаційної політики / О. М. Тітаренко // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2013. - Вип. 7. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2013_7_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |