Наукова періодика України Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Іванова І. І. 
Концепція CRM (Customer Relationship Management) як антикризовий захід / І. І. Іванова // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_49
  Повний текст PDF - 715.1 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванова І. І. Концепція CRM (Customer Relationship Management) як антикризовий захід / І. І. Іванова // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_49.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського