Наукова періодика України | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Іванова І. І. Концепція CRM (Customer Relationship Management) як антикризовий захід / І. І. Іванова // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_49 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванова І. І. Концепція CRM (Customer Relationship Management) як антикризовий захід / І. І. Іванова // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_49. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |