![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Книжкової палати |
Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_15 Розглянуто сучасний рівень розвитку технологій Web 2.0. Визначено роль та місце соціальних медіа в роботі PR-фахівців. Систематизовано інструменти сучасного SMM-менеджера. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_15.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |