Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Виходець О.  
Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_4_4
Розглянуто проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Проаналізовано інформаційно-енергетичні процеси, виявлено нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
  Повний текст PDF - 152.624 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Виходець О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Виходець О.  Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського