Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Булах Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2012_11_2 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булах Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2012_11_2.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |