Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Бєляєва Н. С. 
Розрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковості / Н. С. Бєляєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_9
  Повний текст PDF - 535.534 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєляєва Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєляєва Н. С. Розрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковості / Н. С. Бєляєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бєляєва Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського