Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Ніфатова О. М. 
Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_12
  Повний текст PDF - 356.497 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ніфатова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ніфатова О. М. Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ніфатова Олена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського