Наукова періодика України | Вісник геодезії та картографії | ||
Козаченко Т. І. Концептуальні основи картографічного моделювання розвитку освітнього комплексу України / Т. І. Козаченко, Т. В. Дудун // Вісник геодезії та картографії. - 2013. - № 3. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2013_3_7 Изложены концептуальные основы картографического моделирования развития образовательного комплекса Украины, позволяющие создать его универсальную многоуровневую картографическую модель. Комплекс рассматривается как объект картографирования (его функционально-компонентную, территориальную, организационно-управленческую и хроноструктуры). Приведена его структурно-графическая модель. Определены главные направления выявления пространственно-временных закономерностей развития комплекса с использованием ГИС-технологий. Предложены три карты, характеризующие уровень развития образовательного комплекса Украины и его изменения с 1990 по 2011 гг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козаченко Т. І. Концептуальні основи картографічного моделювання розвитку освітнього комплексу України / Т. І. Козаченко, Т. В. Дудун // Вісник геодезії та картографії. - 2013. - № 3. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2013_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |