Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Іванов С. В. 
Особливості формування і оцінки маркетингового потенціалу будівельного підприємства / С. В. Іванов, І. Л. Окуневич // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(4). - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8%284%29__15
  Повний текст PDF - 167.405 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванов С.
  • Окуневич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванов С. В. Особливості формування і оцінки маркетингового потенціалу будівельного підприємства / С. В. Іванов, І. Л. Окуневич // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(4). - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8(4)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванов Сергій Володимирович (1979–) (економічні науки)
  • Окуневич Ірина Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського