Наукова періодика України | Проблеми загального і слов'янського мовознавства | ||
Столярская Е. В. Рекламный дискурс и рекламный медиатекст в системе функциональных стилей русского языка / Е. В. Столярская // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Мовознавство. - 2014. - Т. 22, вип. 20(2). - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2014_22_20%282%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Столярская Е. В. Рекламный дискурс и рекламный медиатекст в системе функциональных стилей русского языка / Е. В. Столярская // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Мовознавство. - 2014. - Т. 22, вип. 20(2). - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2014_22_20(2)__27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |