Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Rodello I. А. 
Evaluation of the impact of promotional campaign through a social networks on the key performance indicators of website for online of group-buying in Brazil / I. А. Rodello, V. Dândolo, M. M. Grande // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2016. - Т. 24, вип. 7. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2016_24_7_14
  Повний текст PDF - 298.881 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rodello I.
  • Dândolo V.
  • Grande M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rodello I. А. Evaluation of the impact of promotional campaign through a social networks on the key performance indicators of website for online of group-buying in Brazil / I. А. Rodello, V. Dândolo, M. M. Grande // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2016. - Т. 24, вип. 7. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2016_24_7_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського