Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Rodello I. А. Evaluation of the impact of promotional campaign through a social networks on the key performance indicators of website for online of group-buying in Brazil / I. А. Rodello, V. Dândolo, M. M. Grande // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2016. - Т. 24, вип. 7. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2016_24_7_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Rodello I. А. Evaluation of the impact of promotional campaign through a social networks on the key performance indicators of website for online of group-buying in Brazil / I. А. Rodello, V. Dândolo, M. M. Grande // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2016. - Т. 24, вип. 7. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2016_24_7_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |