Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Смирнова Т. А. 
Формування бренда міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму / Т. А. Смирнова, І. Ю. Приварникова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2015. - Т. 23, вип. 5. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2015_23_5_14
  Повний текст PDF - 1.182 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смирнова Т.
  • Приварникова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смирнова Т. А. Формування бренда міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму / Т. А. Смирнова, І. Ю. Приварникова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Менеджмент інновацій. - 2015. - Т. 23, вип. 5. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2015_23_5_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смирнова Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  • Приварникова Ірина Юліївна (1975–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського