Наукова періодика України | Вісник Університету імені Альфреда Нобеля | ||
Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як педагогічна проблема / І. Д. Давидченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 125–130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_17 Розглянуто питання щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах інклюзивної компетентності. Спираючись на структуру інклюзивної компетентності майбутнього вихователя дошкільної освіти, виділено наступні компоненти: когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти. Система інклюзивної освіти спрямована на реалізацію принципів демократії, гуманізму, справедливості, індивідуального підходу до всіх учасників освітнього процесу, особливо до дітей з особливими освітніми потребами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як педагогічна проблема / І. Д. Давидченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 125–130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |