Наукова періодика України Вісник Університету імені Альфреда Нобеля


Давидченко І. Д. 
Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як педагогічна проблема / І. Д. Давидченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 125–130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_17
Розглянуто питання щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах інклюзивної компетентності. Спираючись на структуру інклюзивної компетентності майбутнього вихователя дошкільної освіти, виділено наступні компоненти: когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти. Система інклюзивної освіти спрямована на реалізацію принципів демократії, гуманізму, справедливості, індивідуального підходу до всіх учасників освітнього процесу, особливо до дітей з особливими освітніми потребами.
  Повний текст PDF - 365.794 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Давидченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як педагогічна проблема / І. Д. Давидченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 125–130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Давидченко Ірина Дмитрівна (педагогічні науки)
  • Давидченко Інна Дмитрівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського