Наукова періодика України | Вісник Університету імені Альфреда Нобеля | ||
Вознюк А. В. Особливості розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 84–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2013_2_18 Відображено результати дослідження особливостей розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками. На основі аналізу наукових підходів мотиваційний компонент психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками розуміють сукупність переважальних потреб і ціннісних орієнтацій, які впливають на успішне здійснення процесу управління педагогічними працівниками. Виділено такі важливі складники мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками: переважальні потреби керівників освітніх організацій при здійсненні процесу управління педагогічними працівниками; ціннісні орієнтації керівників освітніх організацій щодо успішного управління педагогічними працівниками. Кожна група переважальних потреб і ціннісних орієнтацій керівників освітніх організацій розкривається через певні рівні розвитку психологічної готовності даних керівників до управління педагогічними працівниками: "базовий", "ситуативно-стратегічний", "персоналізований". Представлено діагностичні методики для визначення особливостей розвитку складників мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками. Визначено ступінь розвитку переважальних потреб і ціннісних орієнтацій у керівників освітніх організацій, які впливають на успішне управління педагогічними працівниками. Доведено, що більшість керівників освітніх організацій віддає перевагу задоволенню власних потреб і взаємодії з педагогічними працівниками через чіткий розподіл обов'язків і вчасний контроль за їх виконання. Керівники освітніх організацій, здійснюючи управлінську діяльність віддають перевагу самостійному встановленню цілей, завдань і термінів виконання означеної проблеми освітньої організації, орієнтовані на системність та послідовність у розв'язанні визначених питань. Приблизно третина опитаних керівників освітніх організацій більше орієнтована на адекватне сприйняття та розуміння педагогічних працівників. Визначено загальний рівень сформованості мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вознюк А. В. Особливості розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 84–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2013_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |