Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Shatunov O. V. 
Research of wheel-rail wear due to non-symmetrical loading of a flat car / O. V. Shatunov, A. O. Shvets, O. A. Kirilchuk, A. O. Shvets // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 4. - С. 102-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_4_12
Мета роботи - провести визначення впливу несиметричного завантаження вагонаплатформи на величину фактора зносу пари "колесо-рейка" в разі зміни параметрів, що мають місце в експлуатації. Динамічну навантаженість вагона-платформи моделі 13 - 401 з типовими трьохелементними візками досліджено з використанням моделі просторових коливань зчепу з п'яти вагонів за допомогою математичного й комп'ютерного моделювання. Теоретичні розрахунки виконано для найбільш небезпечних ділянок залізничної колії-кривих малого й середнього радіуса в інтервалі допустимих швидкостей руху. Проаналізовано показники зносу коліс рухомого складу й рейок на прикладі вагонівплатформ за наявності поздовжнього й поперечного зміщення центра мас вантажу відносно центра симетрії вагона. Для отримання інформації про вплив допустимих відхилень розташування вантажу у вагоні на величину динамічної навантаженості контакту "колесо-рейка" виконано теоретичні дослідження просторових коливань рейкового екіпажу та його взаємодії з колією. Для визначення зносу пари "колесо-рейка" досліджено вплив зміщення у двох напрямках від центральної осі симетрії центра мас вантажу з огляду на величину швидкості руху по кривих ділянках колії малого й середнього радіуса із застосуванням математичної моделі зчепу з п'яти вантажних вагонів. У результаті проведених теоретичних досліджень оцінено такі показники, як фактор зносу, напрямлена сила й виляння колісної пари вантажного рухомого складу в разі зміщення центра мас вантажу під час руху по криволінійних ділянках залізничної колії. Для встановлення ймовірної причини інтенсивного зносу коліс і рейок проаналізовано параметри: забігання бокових рам переднього візка; виляння лівої бокової рами переднього візка; взаємне поздовжнє переміщення бокової рами й буксового вузла передньої колісної пари; взаємне виляння лівої бокової рами візка відносно передньої колісної пари.
  Повний текст PDF - 3.259 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shatunov O.
  • Shvets A.
  • Kirilchuk O.
  • Shvets A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shatunov O. V. Research of wheel-rail wear due to non-symmetrical loading of a flat car / O. V. Shatunov, A. O. Shvets, O. A. Kirilchuk, A. O. Shvets // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 4. - С. 102-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Швець Анжела Олександрівна (технічні науки)
  • Швець Анжела Олександрівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського