Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Shvets A. O. 
Influence of loading from the axle of a gondola car on its dynamic indicators and railway track / A. O. Shvets, О. О. Bolotov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 1. - С. 151-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_1_15
Підвищення максимального навантаження від осі вагона на рейки під час перевезення вантажів і збільшення швидкості руху залізничних екіпажів надасть змогу посилити інтеграційні процеси між країнами. Для гарантування безпечного та надійного сполучення на залізницях необхідно вдосконалювати контроль, кількісну оцінку динамічної завантаженості рухомого складу, що у процесі його експлуатації складає актуальну науково-технічну задачу. Мета роботи - дослідження впливу збільшення осьового навантаження у піввагонах, з урахуванням можливого підвищення швидкості руху, на їх основні динамічні показники та показники взаємодії рухомого складу з колією. Дослідження проведено за допомогою методу математичного та комп'ютерного моделювання динамічної завантаженості піввагона з використанням моделі просторових коливань зчепу п'яти вагонів і програмного комплексу, розробленого в галузевій науково-дослідній лабораторії динаміки та міцності рухомого складу (ГНДЛ ДМРС). Вихідні дані для дослідження: рух піввагона моделі 12-532 з типовими візками 18-100 зі швидкостями в діапазоні від 50 до 90 км/год в кривих радіусами 350 і 600 м, із підвищеннями зовнішньої рейки 130 та 120 мм відповідно. Проаналізовано динамічні якості рухомого складу на прикладі піввагонів; розрахунки виконано з використанням пакета прикладних програм з достатньою для практики точністю. У ході теоретичних досліджень і моделювання з урахуванням процесів коливання вантажного вагона в разі збільшення осьового навантаження одержано залежності основних динамічних показників від швидкості руху. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні впливу збільшення осьового навантаження у піввагонах з урахуванням можливого підвищення швидкості руху на їх динамічну завантаженість із метою вирішення задачі прогнозування динаміки рухомого складу. Уперше одержано результати теоретичних досліджень з урахуванням швидкості руху в кривих ділянках колії малого та середнього радіуса. Застосування цих результатів сприятиме підвищенню безпеки руху вантажних вагонів і надасть змогу поліпшити техніко-економічні показники роботи залізничного транспорту.
  Повний текст PDF - 1.884 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shvets A.
  • Bolotov О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shvets A. O. Influence of loading from the axle of a gondola car on its dynamic indicators and railway track / A. O. Shvets, О. О. Bolotov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 1. - С. 151-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Швець Анжела Олександрівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського