Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Nesterenko H. I. 
Improvement of supervisory control of train movement by means of introduction of operational zones / H. I. Nesterenko, P. V. Bech, M. I. Muzykin, S. I. Avramenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_9
Мета роботи - дослідити доцільність передачі автоматичного керування малодіяльними станціями дільниці (за принципом диспетчерської централізації) черговим по опорних станціях. Проаналізовано роботу вантажонапружених дільниць ПАТ "Українська залізниця". Виявлено, що інформаційна завантаженість диспетчерів, що керують рухом поїздів на дільницях головного ходу, повсякчас перевищує допустимий рівень. Досліджено можливість використання технології диспетчерського регулювання руху поїздів за допомогою введення оперативних зон. Виявлено, що ємності приймально-відправних колій на станціях дільниці вкрай обмежені. Займання обгінних колій "залишеними" поїздами заважає проведенню будь-яких регулювальних заходів усередині дільниці. Поїзди слідують один за одним без надання пріоритету, тобто слідують по дільниці в тому порядку, в якому вони надійшли на неї. Через обмежену кількість колій на переддільничній проміжній станції вантажні поїзди розставляють під обгін пасажирськими на далеких підходах. Це призводить до втрат дільничної швидкості й знижує рівень використання пропускної здатності дільниць. Уведення оперативних зон значно скоротить інформаційні потоки та полегшить працю поїзних диспетчерів дільниці, створить необхідні умови для творчого прийняття рішень із внутрішньодільничного регулювання, сприятиме підвищенню дільничної швидкості руху поїздів. Розроблено нову технологію вдосконалення управління поїзними дільницями шляхом розділення їх на оперативні зони. У кожній зоні, що складається з двох-трьох перегонів, рухом поїздів може керувати черговий опорної станції, що виконує в цьому випадку функції поїзного диспетчера. Запропоновано на резервні колії переддільничних проміжних станцій виставляти состави з технічних станцій, які простоюють у зв'язку з нерівномірністю руху, особливо з кінцевих станцій (стикових пунктів) дільниць обігу локомотивів. Укладання резервних колій і їх утримання, ураховуючи періодичність використання й зменшену допустиму швидкість руху, можна дозволити за менш жорсткими нормами влаштування земляного полотна, баластної призми, епюри шпал, з урахуванням використання стрілочних переводів і колій, знятих з експлуатації.
  Повний текст PDF - 993.662 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nesterenko H.
  • Bech P.
  • Muzykin M.
  • Avramenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nesterenko H. I. Improvement of supervisory control of train movement by means of introduction of operational zones / H. I. Nesterenko, P. V. Bech, M. I. Muzykin, S. I. Avramenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нестеренко Галина Іванівна (технічні науки)
  • Бех Петро Вікторович (технічні науки)
  • Музикін Михайло Ігорович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського