Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Lomotko D. V. 
Formalization of rolling stock distribution processes by using dynamic model / D. V. Lomotko, D. V. Arsenenko, N. A. Nosko, O. V. Kovalova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_15
Мета роботи - формалізація процесу підвищення ефективності розподілу рухомого складу (РС) на залізницях під завантаження шляхом концентрації навантажувальних робіт на терміналах за допомогою динамічної моделі. Як показує досвід, для оператора інфраструктури розподіл РС є складним процесом. Проаналізовано транспортно-експедиційне обслуговування, технологію роботи окремих суб'єктів залізничної галузі й формування організаційних принципів керування вагонами підприємств різних форм власності. Установлено, що система розподілу РС, заснована на принципах логістичного контролю на шляху прямування, має відповідати певним методологічним критеріям, а саме: скорочення часу пропуску й очікування вантажних операцій, формування достовірного інформаційного середовища для всіх учасників транспортування, створення умов для прийняття швидкого й максимально вигідного рішення щодо подальшого руху РС. Створено перелік необхідних умов для динамічного розвитку транспортного сектора відповідно до поточних вимог ринку. Розглянуто алгоритм логістичного управління процесом розподілу залізничного РС. Доведено, що відносини між учасниками транспортного процесу на початкових етапах реформ формуються на основі недискримінаційного доступу до ресурсів вантажів. Проаналізовано роботу диспетчерського персоналу з точки зору попиту на рухомий склад на всіх етапах управління транспортним процесом. Уперше запропоновано динамічну модель, яка відтворює інформаційне поле для всіх учасників переміщення РС. За її допомогою встановлено, що залізниці мають створювати систему розподілу РС, яка має відповідати наступним критеріям: зменшення пробігу й тривалості очікування вантажних операцій, створення умов прийняття швидкого й вигідного рішення щодо подальшого просування РС. Застосування розробленого методу розподілу РС для формування одиничних поїздів надасть змогу значно зменшити логістичні витрати в ланцюгу постачання й підвищити його конкурентоспроможність на зовнішньому ринку. Розвиток такої системи зумовлює створення справді незалежного регулятора транспортно-логістичного процесу за умов формування єдиного інформаційного середовища.
  Повний текст PDF - 1.258 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Lomotko D.
  • Arsenenko D.
  • Nosko N.
  • Kovalova O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Lomotko D. V. Formalization of rolling stock distribution processes by using dynamic model / D. V. Lomotko, D. V. Arsenenko, N. A. Nosko, O. V. Kovalova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського