Наукова періодика України | Наука та прогрес транспорту | ||
Zdanevich S. S. Structural analysis and rational design of mechanisms of cross-roll tube straightening machines / S. S. Zdanevich, R. P. Pogrebnyak, S. V. Zdanevich // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 5. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_5_8 Мета роботи - виконати структурний аналіз основних і допоміжних механізмів трубоправильних машин, визначити структурні й локальні надлишкові зв'язки в схемах механізмів та запропонувати рекомендації щодо їх раціонального проектування. Розв'язання здійснюється засобами теорії механізмів і машин за допомогою структурного аналізу механізмів трубоправильних машин на основі універсальної структурної теорії О. Г. Озола. У дослідженні використано розширений принцип утворення механізмів машини, що передбачає, окрім твердих невільних тіл, включати до складу механізму і тіла, що деформуються, надає змогу розглядати будову машин обробки металів тиском із урахуванням пластично деформованої заготовки. Тому такі машини включають до свого складу деформовану заготовку як складову ланку механізму машини, заради деформації якої й надання їй певних геометричних параметрів і створюють трубоправильний агрегат. Дефекти структури машин визначають закладені в кінематичних ланцюгах механізмів локальні та структурні надлишкові зв'язки, які перетворюють механізм у статично невизначену систему. Рух механізму з дефектами структури можливий за наявності зазорів або за рахунок деформації ланок. Основний механізм трубоправильної машини є механізмом змінної структури, тому проведено аналіз для двох його станів: до захоплення труби валками і під час виправлення. Для підрахунку числа рухомостей зовнішньої пари "валок - труба" було враховано, що за більшістю координат накладаються неутримувальні зв'язки, які містять дробове число обмежень. Виявлено 15 надлишкових зв'язків у схемі основного механізму. З'ясовано кількість надлишкових зв'язків у допоміжних механізмах трубоправильної машини. Структурного аналізу трубоправильних машин із пошуком надлишкових зв'язків раніше не виконували. У роботі проведено структурний аналіз механізмів косовалкової трубоправильної машини вперше з урахуванням наявності зовнішніх дробових зв'язків, що накладаються у парах "валок - труба". Розроблено практичні рекомендації щодо усунення шкідливих надлишкових зв'язків, знайдених під час структурного аналізу основних і допоміжних механізмів трубоправильної машини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zdanevich S. S. Structural analysis and rational design of mechanisms of cross-roll tube straightening machines / S. S. Zdanevich, R. P. Pogrebnyak, S. V. Zdanevich // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 5. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_5_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |