Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Reidemeister O. G. 
Sensitivity of stresses to the forces acting on the cast parts of freight-car bogie / O. G. Reidemeister, O. А. Shykunov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 4. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_4_14
Мета роботи - визначити вплив компонентів сил, які діють у буксовому вузлі та центральному ресорному ступені підвішування, на напруження, що виникають у бічній рамі трьохелементного візка. Для оцінки впливу сил на виникнення напруги в бічній рамі розроблено її кінцево-елементну модель. Проведено оцінку напружено-деформованого стану бічної рами за варіантів навантаження, відповідних I і III розрахунковим режимам. За одержаними результатами визначено точки концентрації напружень у конструкціях, яких було обрано як контрольні для подальших досліджень. Також як контрольні прийнято точки, що відповідають місцям встановлення датчиків під час оцінки напружень у бічній рамі під час випробувань. На наступному етапі послідовно прикладалися одиночні навантаження в місцях взаємодії бічної рами з буксами і центральним ресорним комплектом. Для одержання більш точного результату одиничні сили були врівноважені відповідними силами та моментами інерції. За кожного варіанта навантаження в контрольних точках було одержані тензори напружень, що виникають під дією одиничних навантажень. На основі одержаних тензорів напружень визначалися відповідні еквівалентні напруження і коефіцієнти чутливості. Визначено коефіцієнти чутливості напруг до зовнішніх навантажень у бічній рамі трьохелементного візка. Зовнішні навантаження діють на раму з боку букси і центрального ресорного комплекту. За результатами оцінки одержаних коефіцієнтів визначено сили, що чинять найбільший вплив на окремі ділянки бічної рами. Вперше наведено оцінку впливу окремих компонентів сил, що діють на бічну раму, на напруги в ній. Подана оцінка можливості застосування одержаних результатів під час оптимізації параметрів ресорного підвішування візка для збільшення міцності й довговічності бічної рами. Одержаний результат може бути використаний під час проектування й оптимізації трьохелементного візка, для підвищення довговічності бічних рам. Одержані тензори напружень можуть бути використані для оцінки впливу складного навантаження на міцність і довговічність бічної рами.
  Повний текст PDF - 1.113 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Reidemeister O.
  • Shykunov O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Reidemeister O. G. Sensitivity of stresses to the forces acting on the cast parts of freight-car bogie / O. G. Reidemeister, O. А. Shykunov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 4. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського