Наукова періодика України | Наука та прогрес транспорту | ||
Горбунов М. І. Комплексний розрахунок виконання кришки люка напіввагона з різнотипних матеріалів із проміжним Ш-подібним обв’язуванням / М. І. Горбунов, О. В. Фомін, А. О. Ловська, В. В. Коваленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_15 Визначено показники міцності кришки люка універсального напіввагона, виконаного з проміжним Ш-подібним обв'язуванням із різнотипних матеріалів, за експлуатаційних схем навантажень. Створено принципово нову конструкцію кришки люка напіввагона, особливістю якої є те, що вона складається з двох листів, що по периметру взаємодіють через Ш-подібне обв'язування. Простір, який утворюють листи та обв'язування, а також периметр кришки люка заповнені пружною (пружно-в'язкою) речовиною. Побудовано просторову модель запропонованої конструкції кришки люка, проведено розрахунок її міцності. Розрахунок здійснено за методом скінченних елементів у середовищі програмного забезпечення Cosmos Works. Одержано показники міцності вдосконаленої конструкції кришки люка за експлуатаційних схем її навантаження. До уваги взято основні схеми навантаження кришки люка напіввагона відповідно до нормативних документів, а також додаткові. До додаткових віднесено: імітацію розкриття кришки люка під час експлуатаційних навантажень і безторсійний (без урахування роботи торсіону (-ів) неодночасний (спочатку на один із упорів) удар кришки люка об упори проміжних балок рами вагона з максимальним кутом відкриття; неодночасне відкриття закидок і спирання кришки люка завантаженого вагона на одну закидку за один кронштейн (випадок, коли вже вибили одну закидку, а іншу ще не встигли); підтягування (закриття) кришки люка вивантаженого вагона ломиком. Встановлено, що міцність кришки люка забезпечується. Розроблена модель міцності вдосконаленої конструкції кришки люка універсального напіввагона надає змогу одержати показники її міцності за експлуатаційних схем навантажень. Результати проведених досліджень можуть бути використані під час проектування несучих конструкцій кузовів універсальних напіввагонів нового покоління з поліпшеними техніко-економічними показниками. Урахування одержаних результатів сприятиме забезпеченню міцності конструкційних елементів кузовів напіввагонів під час експлуатації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбунов М. І. Комплексний розрахунок виконання кришки люка напіввагона з різнотипних матеріалів із проміжним Ш-подібним обв’язуванням / М. І. Горбунов, О. В. Фомін, А. О. Ловська, В. В. Коваленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |