Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Fischer S. 
Specific assessment method of railway ballast particle degradation based on unique laboratory test / S. Fischer, A. Nemeth, D. Harrach, E. Juhasz // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування частинок залізничного баластного шару - це випробування на стирання Лос-Анджелес (EN 1097-2) і Мікро-Деваль (EN 1097-1). Ці методи випробувань не враховують реальні умови напруженої деформації залізничних баластних матеріалів. Мета роботи - спеціальне лабораторне випробування на утомне руйнування залізничних баластних матеріалів. Такий метод випробування надає змогу більш реалістично і точно оцінити процес зносу часток матеріалу залізничного баластного шару. Спеціальну шарувату структуру, укріплену пружним нижнім шаром і баластними зразками товщиною 30 см (із двох різних порід андезитового щебеню), навантажують динамічними, пульсуючими силами. Слід записати функції розподілу розмірів часток до і після проведення більше ніж мільйона тестів на циклічну втому, а також виконати проміжні вимірювання. Потрібно опрацювати виміряні дані й розрахувати різні параметри, запропоновані в міжнародних наукових дослідженнях. Випробування не враховує руйнування часток внаслідок механічного чи ручного підбивання баласту, але надає змогу за лабораторних умов імітувати руйнування часток від багаторічної дії залізничного руху. Після науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок руйнування баластного шару в 2014 р. було опубліковано наукове дослідження. В 2017 - 2018 рр. дослідження процесу руйнування часток баласту були представлені з урахуванням більш складних циклів навантаження, які мали індивідуальне оцінювання. Це надає більш точне уявлення про повне пошкодження часток баластного матеріалу, тобто про процес руйнування. Подано уточнені кореляційні функції між розрахунковими параметрами й циклами навантаження під час випробувань на втому. Підсумовано результати розробленого лабораторного методу випробувань для оцінки процесу руйнування часток баластного матеріалу залізничного полотна із двох різних порід андезитового щебеню. У подальшому результати можуть бути використані для обчислення приблизного часового інтервалу, необхідного для виконання робіт із очищення баласту. Це дослідження виконано відповідно до національної програми вдосконалення UNKP-17-4 Міністерства можливостей людини.
  Повний текст PDF - 809.79 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fischer S.
  • Nemeth A.
  • Harrach D.
  • Juhasz E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fischer S. Specific assessment method of railway ballast particle degradation based on unique laboratory test / S. Fischer, A. Nemeth, D. Harrach, E. Juhasz // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського